20110304

Äntligen helg! Som jag längtat, en "filosofisk" grej som jag funderat på..
Varför är alltid helgen så nära måndagen, och från måndagen alltid så långt till helg? HEHE
Idag blev det skolan någon timme? Haha, sen drog jag hem för fick ont i huvudet. Hade ingen tablett med mig heller, illa.. När ja kom hem blev det till & se gårdagens avsnitt av Big Brother, sedan efter d kollade jag något annat program.. O somnade, en liten powernap är aldrig fel! Vaknade till av att morsan skickade sms, och skrev att vi skulle o handla. Blev lite handling av både det ena och de andra, både godis o dricka =) är ju faktiskt helg! så skulle jag även vara lite gullig mot baby, och överaska honom med & köpa en påse chips. Så när jag kom hem o berättade det för honom, så sa han att han redan varit iväg och köpt chips. :( Haha.. xD
Nä nu ska jag göra annat, ska nog fundera på vad vi ska käka för mat idag.
Pösss!
Publicerat: 2011-03-04 @ 15:41:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0