DAG 01 - Tio fakta om mig själv

TIO FAKTA OM MIG SJÄLV!
  • 1. Jag föddes 13 april 1993 på Östra Sjukhus i Göteborg
  • 2. Jag bodde två år i Nygård, innan mina föräldrar skiljdes och jag, min mamma och mina syskon flyttade till Göteborg. 2 år var jag då..
  • 3. Min pappa gick bort år 2000. :/
  • 4. Folk brukar alltid säga att jag har sån otroligt bra personlighet, och att jag alltid ser så glad ut :-)
  • 5. Är tillsammans med världens underbaraste pojkvän! Nu denna månaden har vi varit tillsammans 3½år. ♥
  • 6. Vi har världens gosigaste hund tillsammans. En rottweiler tik på snart 1år :-)
  • 7. Jag föredrar hellre mysiga hemmakvällar, en utekvällar med fest m.m. Och folk brukar dessutom kalla mig tråkig för de!
  • 8. Min familj är den bästa! ♥
  • 9. Jag är så otroligt skoltrött, så såfort det kommer motgångar. Brukar jag vilja ge upp allt som har med skola och göra..
  • 10. Flyttade till Lilla Edet sommaren till när jag skulle börja 5an. I början kändes det så otroligt värdelöst och bo här, men nu ångrar jag inte en sekund att vi flyttade hit :-) För har skapat så många minnen här, som jag alltid vill ha med mig i mitt liv.
Publicerat: 2011-03-03 @ 13:08:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0